Daisypath Anniversary tickers

Monday 2 April 2012

cat kelas !

assalamualaikum :)


dah seminggu tak update blog , HEHE ! ni nak cerita ni , hari tuu kelas aku

ada sesi cat mengecat , tapi tak ramai pun yang datang tolong . Masing

masing ada alasan tersendiri , tak boleh pakai nye budak .

budak laki pun tak ramai , nasib baik boleh meringankan beban , alhamdulillah .

dalam pada tengah sibuk sibuk mengecat tu , alu pun ape le lagi , sempat

le amek gambar ! HAHA , cm tak biasaa pulak ye , jom tengok gambar nak ?

okeyy , tunggu jap .


masa ni aku dengan roudah sibuk cabut benda yang lekat warna hitam tu ,

siap pakai tangga lagi taw . Yelaa takut tak sampai si roudah tuu kang . Aku

ni dah lah penakut nak pnjat . Masa ni jugak lah kite orang tengah tunggu si

rara gang tuu belikan MCD sempena lunch :)


lepas dah makan MCD , masing masing buat keje sebelum leader marah

macam singa !


lepas tu , tengah sibuk sibuk buat keje ni tetibe ada pulak minah giler camera

datang dekat aku , hah ni lah akibat nye . tengok ni ..


hah see ? Nasib baik comel kan ? HAHA ,

tak lama tu aku pulak yang gatal nak amek gambar dowang .

nie yuli , azmira and fikah yuslan

azmira dengan leader kami farah

aku pulak kat dalam kelas tu macam orang tak betul pun ada jugak , yela

orang tengah sibuk buat kerja then aku pulak merayap satu kelas cari kerja .

mane tak nye , kerja aku cabut bende warna hitam tu je , thats why lah sebab

bende tu dah siap !


ni cat kelas aku , tema untuk tahun ni pink , favourite colour tuh !

can't wait nak tengok hasil kerja nanti .


roudah and nawa

lepas dah merayau satu kelas , aku pergi kat luar jap . pergghhh memang tak

sangka lah yang roudah pandai bertukang , gambar tu dia tengah ketuk pintu

sebab nak pasang lock . uishh , tak sangka siot !

lepas tuu sesi cat pun bermula then aku ni sebab kan nak dapat kan experience ,

orang sibuk cat aku pun nak cat jugak . The end aku cat bukan nya lawa

sangat pun , tangan gatal cmni lah .

Nasib baik cat separuh je ,

After that , bila dah siap cat . aku dengan member pun balik .

Penat memang penat sebab tak cukup rest , balik pun bukan nya boleh tidur .

Balik nak dekat pukul 6pm memang lah .

That's all untuk story , thanks for watching . Hope you guys enjoy !

Kalau suka follow ye ?

byebye ")

No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>