Daisypath Anniversary tickers

Sunday 25 March 2012

ke putrajaya=hot air balloon !

hai readers , lama tak update blog . buzy with school work lah . How study awak semua ? Okeyy tak ? * tetiba je amek berat .

nie nak story sikit pasal festival hot air ballooon kat putrajaya tuu . Aku pergi dengan angah and anak anak dia . Biasa laa budak budak mesti excited gile .

Festival tuu pada hari sabtu lepas tapi aku baru nak update kan hari ni , dah seminggu dah . Tak pe laa , saja je nak bagi blogg semak menyemak .

Nak cerita panjang panjang pun dah tak larat , so biar lah gambar yang cerita kan segala galanya , okeyy ta ? Tapi gambar yang aku snap tak banyak , skadar suka suka shaja .


h
ni adik saya alan

masa nie baru sampai and budak kecik dua orang tuu dah excited benao tuu . Sorry jugak kat alan sebab kak long ambil gambar kau masa muka kau blurr . HEHE !


masa nie orang dah start ramai , sesak gila jalan . Sampai kene jalan macam penguin , boleh bayangkan tak ?



pas tuu jalan jalan lagi ;)



                                                    
anak siapa nie ? * nie puteri nakal

posing jap , beg tuu seriuosly bukan aku punyaa ! Just hold sahaja .


time nie hot air balloon tuu baru nak naik , dia ada banyak tapi malas nak ambil gambar . Tengok jela mana yang ada nie . okeyy ?




belikan mainan ni kat budak budak kecik nie , aku yang kene . Ada dia pergi tembak aku . Tapi gambar ni comel , nampak ceria .

Nampak nya macam takat tuu je , kan aku dah cakap tak bnyak kan ?
dah laaa byebye ! And thanks for watching :)
come again okeyy ?



Hope you guys enjoy , tata !

No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>