Daisypath Anniversary tickers

Friday 2 March 2012

musim exam !

lame nye aku tak update blog tercinta nie , maklum laa ade house problem . Lupa kan lah . sekarang nie da setat musim exam , well i'm a dear of spm , haha ! risau taw ,


hari nie aku ade exam bi and math , bi susah jugakk laa . tp math okeyy . for the first time aku buat mcm budak betul-betul pandai punyer .

yelaa , selalu aku kalau exam math nie aku macam main-main sikit , sebab otak blank and jujur laa tak tahu nak buat .

tapi sekarang alhamdulillah aku da improve taw , demi spm ku yang tersayang . tapi sayang lagi aku kat syahmi , hehe ! ( gedik pulakk )

macam aku dgn syahmi belajar ,( beranagan lah kau ieqa )





kalau ade time baru lah aku update blog nie hah , tengok lah macam mane . seminggu sekali je kot .
ta sure yet , boring jugakk kalau asyek study je memanjang , otak pun nak mintak enjoy jugakk .

esok dah lah sekolah nie , maklum le cuti ganti untuk tahun bar cina hari tuu kot .
macam sekolah pay fong pulakk kene sekolah hari sabtu , elok-elok time tuu aku boleh bngun lambat , pastuu relax-relax kat rumah , aiii indah nyer .


petang tuu esok pulakk ada kelas art , pun untuk gantii jugakk , penat nye jadi budak form 5 nie !
siang tadi pulakk ade tusyen kat sekolah , balik je tadi teros sambng g kelas art , penat nyer .



okeyy laa mata pun dah mengantuk and macam mintak tidur , bessttt nyer ( kako tidur mmg macam nie )
naib baik lah esok tak de exam , tak laa serabot kepala otak aku , tuu yang relax and boleh update bloh , heee ~




p/s : sebelum tidur jangan lupa baca doa and basuh kaki ye , pesanan nenek saya dulu .
sampai bile-bile pun ingat . :) 

No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/>