Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 6 March 2012

merentas desa yang lalu !

walaupun merentas desa nie da nak dekat semingg berlalu tapi aku tetap akan publish kat dalam blog aku jugakk , peduli ape aku kata orang , aku tak kesah pun laa .
well , memandangkan hari nie aku tak pergi sekolah , akibat demam semalam yang belum reda lagi . nie semua berpunca angin sepoi sepoi semalam masa aku amek exam . baru kene angin sikit dah demam . tak tahu lah kenape , mungkin aku duduk betul-betul bawah kipas . dah laa kipas tuu dia orang bukak nombor 5 ! kan dah demam .

kan dah meraban aku nie , tadi kata nak cite pasal merentas desa , sekarang cite pasal demam bagai pulakk .
tahun nie aku last jadi pelajar sekolah , so kalau sekolah ada buat merentas desa nie join laa puas-puas . untuk enjoy gila-gila punyer dengan kawan-kawan aku ,



merentas desa nie semua bermula pada tarikh 29/2/12 iaitu jatuh pada hari rabu  ,
memang excited gila aku nak ' berlari ' . sekolah aku pun sengal , buat laa time pagi-pagi , nie tak sekolah kau buat mase ptg , makne nye pagi tuu belajar macam biasa sampai pukul 12.40 je , and then dia suruh makan ke solat ke or buat la ape-pape yang patut , yang pasti pukul 2.15 mesti berkumpul kat tapak perhimpunan untuk buat warm up . jap nak upload kan pic yang aku amek hari tuu .




fikah yuslan , roudah and elyna

pic yang kat atas tuu masa waktu rehat , masing-masing muka tak sabar-sabar . haha ! excited benau !


nie farah dengan ira

masa nie pulakk kite orang kene berkumpul kat tapak perhimpunan and kene tunggu smua orang berkumpul untuk buat warm up sama-sama . :)
muka ira dengan farah pun dah tak sabar-sabar , relax laa . nanti jangan lupa lari laju-laju tau !



roudah and me



aku dengan roudah pun ape kurang nye , ye tak ??
tak lame tuu lepas buat warm up semua , kite pun berlari laa , tapi tak laa lari sampai nak dapat kan nombor 1 gituu , lari-lari anak je , tak pun jogging laaa , nak buang an lemak-lemak yang ada nie . gagaga !
masa lari tuu cikgu bagi perempuan jalan dulu , ape lagi berebut laa semua , tak lame masa sampai kat tengah
 jalan , lelaki dah setat pencong wooo ! kencang gila dia orang , tapi kau tak kesah , kata nak enjoy , so relax sudaaa .


masa tengah-tengah lari tuu pun bole amek-amek gambar , gila tak gila ,










muka ira degan farah pun dah penat berlari tadi , haha ! tapi sempat berposing , thanks laa sebab ikut kemahuan ieqa yang mengada-ngada nie ye , sayang korang laa .
pas tuu masing-masing nye muka merah and sunburn , haha ! tapi best kan , berbaloi .


lepas tuu pulak ada aktiviti menyampai kan hadiah untuk yang menang tadi , agak membosan kan tapi nak tak nak , tengok jelaa . and nak congrates kat amalin and atikah ( my friend ) but tak de lah pic dia orang , coz lari asing-asing masa tuu . dia orang menag dapat tempat ke berape entah , tapi dapat pingat jugakk laah . huhu !

tak lama tuu balik lah , bas sekolah aku pun dah menanti dah , terima kasih kepada pak cik bas setia menunggu saya yang jalan terhegeh-hegeh nie , :)


nie pulakk masa perjalanan ke rumah and tak tahuu nak buat ape , so amek lah pic yang sengal-sengal and keletihan gituu ,

shahizah




okeyy lah sampai di situ sahaja cerita saya ye , nak kemas rumah lah , bersepah der .
bubye !



tetibe je pic nie ada , nie masa satu murid , satu sukan , satu malaysia .
aku suka gambar nie , tak tahu lah kenape , hehe !

No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>