Daisypath Anniversary tickers

Monday 28 January 2013

Look what i found !!

assalamualaikum ;D



ish first aku baca je dah buat hati aku sakit membuak buak, 


Menyirap je ni. Takpe selagi boleh pendam aku pendam. Kalau tak...


get lost jelaa. 



Nak tahu tak apa yang aku marah and menyirap sangat ni ?? 


Okeyy see this .





Nampak kan? 



Hmmm tak silap aku masa ni memang lah birthday syahmi, 



tapi kalau tengok time tuu 8;05pm kan?



bukan ke masa tu dia tengah bergayut dengan aku sebelum



dia out makan dengan family dia?



yes !! I'm so sure, masa ni sebelum azan isyak.



and we still on the phone, sampai habis azan kot. Then



hang up sebab dia nak out.



Ohh patut lah masa tu macam nak tak nak je cakap dengan aku,



rupanya bermain rindu dengan orang lain.



Hmm dengan aku tak nak pulak cakap rindu



hari hari. Susah sangat.




k sedihhhh ;'(




I will still keep stalker, watchout je laa.



Ni baru ni je, nasib baik aku tak


Print screen sekali yang dengan nanad tuu. 



Kawan pun mengagak lah, kalau aku dia marah kaw kaw.



Dia boleh pulak, this is not unfair.



I hated it.




kata sayang lah hape lah, macam ni ke sayang kalau kat dunia 



lain bermain sayang lah hape lah dengan orang lain?





Nie lahhh lelakiiii ......





No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>