Daisypath Anniversary tickers

Thursday 27 December 2012

About lesen

assalamualaikum :)







Lama nya aku tak update blog, buzy membuncitkan perut mungkin? Haha.


Orang lain especially kawan kawan aku dah keje and dah ada first gaji dah,


Aku? Hmmmm tak keje lagi. Still duduk rumah, best jugak !



Sekarang aku tengah ambil lesen, best tak ambil lesen?



Eh mesti lah best ! Syokk gilaaa.


Tapi yang tak best nya kena dengar ceramah yang bosan.




First aku kena dengar ceramah masa 9/12/12 hari ahad.



Pukul 8 aku dah ada kat sana dah, then buat thumb print bagai,


pukul 9 baru ceramah tu betul betul start.




Serious aku bosan sebab sepanjang aku ambil lesen ni aku 



hidup sorang sorang je, kesian kan ?




Then disebabkan aku tak sebar sngat aku ambil undang kpp hari



khamis 13/12/12 . 




Pagi tu tak payah cakap lah nervous dia macam mana. 


Nak type ic number kat komputer tu pun menggigil tau.



Then masa tengah buat test tu aku ada feeling yang katakan yang 


aku gagal. 


Finally betul betul aku gagal. Sebab tak puas hati punya pasal



petang tu jugak aku ambil lagi, serious komputer yang aku



dapat tu senang. Yes memang malang tak berbau .



Disebabkan terlalu confident aku dengan gopohnya check result.



"GAGAL!" 



See, gagal lagi. 




Frust dia tu tak payah lah cakap kan. Kalau free takpe, ni 



kena keluar kan duit lagi.



Bila dah ready betul betul, hari ahad 16/12/12 aku ambil semula




Memang nervous sebab aku taknak gagal lagi sebab nanti mak



aku bising.



Tahu tak masa malam before nak ambil test tu, nak main laptop



pun takut tau sebab nanti ada je suara macam ni.



"baca buku , nanti gagal lagi"




Akhirnya, aku LULUS ! Alhamdulillah.



Lepas je lulus, aku terkinja kinja macam berok dah kat rumah



sebab happy lulus, haha annoying.




Abang mezan dah uruskan semua.



Dia text aku and kata 26/12 Motor 6jam,


27/12 kereta 6jam








So semalam aku dah habis kan motor, hmmm susah pun tak jugak



sebab aku memang dah reti bawak motor.



Berbelang kulit aku sebab bawak motor semalam.



then hari kereta pulak, pagi tu macam biasa lah kena ceramah lagi.




"Orang ni salah tempat apa, ke aku yang salah?"


Dia banyak ceramah pasal agama je yang aku dengar ler.



memang biol tapi takpe 3 jam je !












Pastu belajar basic pasal kereta, aku dah warning dah kat abang tu.




"memang jahanam kereta ni saya bawak kang''




Aku ni kalau ada basic takpe, tapi hampeh. Any way best jugak bawak 



kereta, pusing pusing kat situ.




Lepas ni tinggal nak belajar 8 jam pula motor kereta.



pastu test jpj . Aduhh lemau aku.













Birthday boy !



hari ni birthday awak yang ke 17 tahun, hmmm lambat nya birthday



awak, tapi setiap kali birthday awak mesti saya takde 


apa apa nak bagi. 


Tapi kalau birthday saya macam macam awak bagi. 



Tapi saya ada hadiah untuk awak. 


Special tau, semua orang boleh baca ni.




"Happy birthday to youuu~


Happy birthday to youu~


Happy birthday to Muhammad Syahmi ~


Happy birthday to youuu ~




Semoga awak panjang umur, murah rezeki, sihat selalu,



dan berkekalan dengan saya ye wak ?






Nak ikut tak saya pergi Legoland? Nak nak ?














No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>