Daisypath Anniversary tickers

Friday 20 July 2012

my belated birthday !!

assalamualaikum :D




peeps , hari nie kite nak update . haha . yucks gedik ...

first of all aku nak cakap thanx kat kawan kawan yang wish masa birthday


aku hari tuu . Love them ...


nak tahu tak yang paling best first wish aku tuu mesti lah yang tercinta


that is my boyfriend syahmi .


the story begin , birthday aku pada 18/7 masa hari rabu .

syahmi dia wish kat aku awal 7 jam . hewwwww ~



dia wish masa hari selasa , that day syahmi bawak aku keluar .

Macam biasa lah , hehe !


Dating je keje even spm is coming around , .. Watlek !


sambung story , petang selasa tuu dia bawak aku pergi jj baru , then aku


tanye kat dia " nak buat ape nie ?''


" mak by panggil jap "..


aku dah pikir lain , eh tak kan lah dia nak bawak aku jumpa mak dia pulak ?


kenapa tak cakap awal awal ? Boleh aku pakai baju kurung ..

*dandan je kau :P


tuu semua hanya berkata kata di dalam hati ,..



pas tuu syahmi suruh aku tunggu kat dalam kereta . Lama lah jugak .

Macam orang gila .


after that , aku nampak dia keluar dengan something kat tangan dia .


nak tahu apa ? BASKIN ROBBINS !


wahhh , sumpah terharu ..


benda tuu aku mintak kat mak aku , ada jugak lah aku type kat dalam


blog . Eh jap , macam mana syahmi tahu aku nak kek tuu ?


sama pulak tuu macam aku request .


Dia baca blog aku ke ? OME !

lantak lah . haha !



segan sangat sangat masa tuu , dia siap wish bagai and aku ada


suruh dia nyanyi , haha . Padan muka tapi comel .. awww aww !



dia kata kat aku '' sorry kek nie kecik je ,''


hey syahmi , besar ke kecik ke , aku tak kesah lah .


nie adalah kenangan dengan kek tuu before makan ..




sama sangat sangat dengan yang aku nak tuu , thanx syahmi !


okeyy story pasal tuu dah habis , next !


bila malam tuu aku pergi makan , best !


esok pulak masa hari rabu , ramai gila kot tahu birhday aku .


bila aku jalan je ramai wish , cehh jadi topp jap . *perasan


haziq dengan apan siap nyanyi kan lagu at aku masa kat dalam kelas .


semua lagu hari jadi dia nyanyi kan kat aku ,


very appreciate them !


roudah dengan farah pun nyanyi jugakk kat aku ... sweettt ~



nawa pulak tetiba je bagi aku nie ..



comel gila benda nie , haah ..


thanx friend ..


this year last aku dapat wish birthday yang melambak cmnie .


Tahun depan belum tentu dapat kan ?


Yelaa dah ta sekolah lagi :(



pape pun thanx tau wish kat aku , aku sayang orang !



tak lupa jugak kat family aku , love youuuu ~



byeee dearest blog ,, off to class art :D


before that , selamat berpuasa ye ..


jangan tinggal tinggal taw ...


salam ramadhan al mubarak :D kepada umat islam di seluruh dunia ..

No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>