Daisypath Anniversary tickers

Saturday 7 July 2012

hai julai :D

assalamualaikum :)





hai peeps , hari ni baru nak update . Yela hari tuu rasa macam nak update tapi



tak de idea + tak tahu nak update ape .


tak kan lah nak update cmnie kot " hari nie ayah bawak saya dgn adik pergi


breakfast kat five star restaurant ."



Yucks , dah le show off . Pas tuu simple benau ~



tapi hari nie idea datang sebab its julai !



Nak tahu sebab ape aku rase syokk sangat ?


Sebab this month is mu birthday ! *jangan lupa bagi hadiah :P


aku ada mintak kat mak aku yang aku nak cake BASKIN ROBIN !


aku cakap lah kat mak aku yang cake nie kite boleh choice flavour ape



yang kita nak , design macam mana , size dia .


harga pun dia charge ikut besar cake tuu .


kalau besar cake tuu , besar lah nilai duit yang kena keluar kan . Haha !


aku dah request kat mak aku macam yeye taw , mak aku buat tak tahu je .


sedih , sobss sobbss  ...


kalau boleh nak yang ais krim nye , yumm yumm !



kalau korang pemurah hati , bagi lah kat aku .


haha . lokek duit korang ..





kalau boleh aku nak yang macam nie ...




dengan yang nie sekali .

Korang yang tak pernah try for order tuu , try lah .


mesti puas hati dengan cake tuu sebab orang tuu akan buat ikut cita

rasa korang :)



asyik asyik kalau birthday je pergi cari secret recipe .


dah lah flavour dia cm tuu je , walaupun sedapp !


ape kata sekali sekala try nie pulak , mana tahu nanti smpai


dah tak nak makan cake yang lain , haha .



kbyeeee ...


siap pergi KL !


yipppieeee ....






No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>