Daisypath Anniversary tickers

Saturday 23 June 2012

Hari Sukan (Y)

assalamualaikum :)



hye , hei hoi ! Hamek kau .


hmm hari ni memang semangat update berkobar kobar , huahua !


Semalam ta dapat update sebab hari ni tak tidur awal macam semalam :)


Okeyy cmnie cite nye , hari khamis 21/6/2012 SMKBB ada buat


hari sukan sekolah . Kemain semangat taw aku datang .


Datang sebab nak sokong member , haha .


Best doh ... time tu semua dapat free taw .


Kalau hari biasa haram sekolah aku nak bagi macam tu ,


DIa bagi roti free , bubur durian and jagung free , air free .


Air dia bukan sebarang air taw , macam kat pasar malam dah

aku tengok .


Pas tuu macam biasa le mesti ada amek gambar kan ? Rugi tak amek .


Mesti rindu nak tengok gambar kat blog nie kan ?


Maklum le , tukang tiap nie suka membebel lah sekarang , haha !



    

Time nie sebelum kena turun padang bagai , semangat woo !



Lepas dah solat and makan semua sukan pun bermula dengan

perbarisan ... Sikit je sempat amek .


Orang ghamai !







Hah , nie pulak gambar rumah sukan masing masing !


Aku hijau !



Ape tah tema rumah kuning ni , Harimau Muda kot .



Tema nie pulak arabian night gituu , auww auww ~


Siap ada tukang sambut tetamu taw , cehh bagai .



Aku mesti le sokong hijau . Tapi tak tahu ape tema dia .

cm shial lah muka aku , haha ! Abai kan ...




Gambar nie sebelum farah pergi lontar peluru . Chaiyok !


Tapi sedih , dia tak menang :(


Janji dah do the best , kau hado ? Haha .


Takat tuu je kot gambar .


Pastu kan aku redah hujan sebab nak tengok haziq dengan apan


lari 4x400 meter .


Kencang lah dorang , Aku siap bagi sokongan aw macamm orang gila

kat tepi tuu ramai ramai .




haha , memang gilaaa ~


Tahun akhir lah kata kan ,



tuu je , semoga terhibur ye . Rajin rajin lah follow :)


Follow back punya , jangan risau !




Kbyeeeeee .....



* esok ada tusyen , arrrgggghhhhhhhh !

No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>