Daisypath Anniversary tickers

Friday 8 June 2012

spy ? ohsem !

assalamualaikum :D



tak jawab dosa , kalau jawab sayang ~



hey peeps ! tetiba je rase nak update .



fisrt of all , entry nie actually untuk yang siapa makan durian dia lah terasa



enak nya . Okeyy ta ?



Aku sengaja je nak buat entry nie sebab nak sarcastic kau habis



habis then menangis pas tuu tulis lah kat dalam facebook or



twitter kau kata " budak nie macam sial lah "



deyyyy ! Sikit pun aku tak heran lah .



Kalau dia baca enty nie bagus lah , bagi soda diri sikit .



Kalau dia tak baca or terasa ? Banyak kan lah bertaubat :P



eleh kat laman sosial bajet macam matang lah , padahal hal orang sibuk je



nak mengadu . Memang hidup tak boleh tengok orang senang sikit ea ?



Tahu lah diri dah perfect , smart , luxury but otak kene tarok wayar yang



pasal jangan menyibuk hal orang . *ade ke ?



At least aku nie ada lah perasaan nak baik and try nak mesra alam dengan kau .



Tapi kau ? Habuk pun tak de . Puiiiihhhh !



Tahu lah kau orang kaya , tapi tak yah lah sampai malu nak mengaku sekolah ,



tempat tinggal , blaa blaaa lagi . *dahterasa?



Dapat sekolah pandai pun nak malu ke ?



Melaka nie ada macam kampung sangat ke ?



Hey , Melaka dah modern okeyy !



Patut nye bersyukur lah sebab tempat tinggal kau tuu area bandar kot .



pun nak malu ka ?



Lain lah kalau kau duduk kat area kuala sungai baru tuu . Hah tuu baru betul



kampung and jauh dari bandar , even orang yang tinggal kat sana pun



tak malu taw ! Proud lagi ada lah .



sengal nye kau , * kan dah terkeluar ayat buruk aku .



Tahu lah anak orang kaya kan , everything ada and dapat .



Petik jari jelah , tak pun tutup  je mata pas tuu mulut je sebut .




Senang kan ?





Tak  sangka lah kau macam  nie , sengaja je nak aku kene marah .



Mesti kau gelak kan aku . Pas tuu kau kata ohsem gilaaaa .



Tapi tak pe lah aku dah maaf kan sebab kau pun bukan nya matang lagi .



Childish lagi , still banyak benda kau tak tahu .



Nanti dah matang okeyy lah tuu . Janji jangan fitnah aku sudaahh der ,




Harap  dah besar or ada rezeki nanti dapat jalin kan hubungan yang



baik dengan kau !




kbye , sakit hati bila kenang kan balik .



nasib baik kau ........ aku , kalau tak sorry r !




p/s : to my kindly readers , kalau tak nak baca cepat cepat

pergi tempat lain ye ? Tak mintak kau baca pun .

Yag berminat and baca sampai habis tuu , nanti aku belanja minum air .

Amacam ? Okeyy kan ? Tuntut kat aku , haha !

Tapi kena soal dulu lah , sanggup ? heee ~

No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>