Daisypath Anniversary tickers

Saturday 2 June 2012

hari nie best ..,

assalamualaikum :)



hari nie best siot , mana tak nya . petang tadi lepak dengan syahmi .


after that dak farah call , dia kata dia dah sampai kat depan rumah ,


yang aku nie pulak bukan ada kat rumah pun , lepak atau pun dating lah kata


kan , hehe !


memang salah aku pun , sebab yang aku nie pun satu . Pergi silent kan phone


tuu apahal ?


kan dah kelam kabut suruh syahmi hantar kan ,


nasib baik farah tunggu tak lama , fuhhh !


lepas dah say byebye semua dengan syahmi , kite orang kene tunggu ira .


lambat sikit je , nasib baik sikit .


Kalau tak berasap dak farah tuu .


kite orang pergi makan cendol kat depan sana tuu , jalan kaki seyh !


petang petang matahari kau tim dengan aku , pasal tuu dia okeyy .


dah lama gila kite orang kempunan nak makan sana , macam macam hal .


tutup le , hujan le ,


nasib baik hari nie okeyy dengan tak hujan bagai .



tapi tuu lah lepak pun tadi tak ramai , kalau ramai ramai tadi mesti kecoh an ?


mesti pak cik tuu halau balik , sebab memekak !



tuu je actually , kalau rasa bosan blah aw .


aku pun bukan nye hamak sangat pun , kalau follow tak pe jugak .


yang suka baca macam nawa dengan wani aku sayanggg sangat sangat ! haha ,




k lah byeee . jum tidur , dah pukul berapa dah nie .

No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>