Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 5 June 2012

gila bertwitter .. aww .. aww !

assalamualaikum :)




hey you all , haha tetiba aku jadi gedik pulak .


macam biasa lah aku hari hari duduk kat rumah macam orang gila  ,


lepak dengan twitter aku lah , haha !





dah berapa hari nie bila aku bangun je of course lah text yang

tersayang , lepas tuu cepat cepat bukak lappy on twitter !


adik aku sampai mengadu kat mak aku , dia kata 24 hours je mengadap mak .


mummy girl betul lah kau nie dik ,


best lah twitter nie kalau nak di banding kan dengan facebook .


dapat bertweet , korang type je ape yang ada kat kepala otak korang tuu ,


then kalau dah ade kawan kat twitter boleh kenal kenal , boleh retweet ,


macam macam lah , tapi yang best nye dekat twitter nie tak de privacy .


apa yang korang ngumpat kat situu mesti orang lain dapat baca sekali :)


best sangat sangat !


then dapat follow real artis , followers banyak .

ada twitfamous !



kalau nak tahu apa tuu twitfamous kena buat account twitter lah ye ?


* mana yang tak de je


kadang kadang sampai lupa makan , mandi , kemas rumah . Haha !


tengok betapa dahsyat nye pengaruh twitter ! Jealous tak ?


haha , sengal lah .


to my friend nawa cepat cepat lah buat account twiiter ,


nanti mesti ieqa ada kawan yang gempak sangat sangat !


kbyeeee , nak tengok cite 3 janji and masterchef malaysia ....


1 comment:

  1. aduh .. kantoi suda . errr bnyk sgt acc boly penink wo . hehe

    ReplyDelete

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>