Daisypath Anniversary tickers

Thursday 31 May 2012

panah petir !

assalamualaikum :)


hey , rindu tak dengan aku ?


perasan je kan ? dah lame nye aku tak update . Dah seminggu lebih dah ,


kesian blog pink nie , hari tuu exam aku semua berjalan dengan lancar

and aku bersyukur sangat sangat sebab dah habis ,


aku ingat lagi masa hari khamis hari tuu , balik sekolah ingat kan nak

update blog , alih alih internet rosak sebab kene panah petir .

mmg malam tuu hujan lebat + kilat bagai semua .

mak aku memang ada tutup suis , tapi silap nye tak cabut plug tuu .

akibat nye kene lah sambau .

dengan muka excited nie , tengok tengok ta de connection ,

menyirap satu badan aku nyah ,


bila baba pergi TM ingat kan nak betul kan semua , dia kata kene charge

150 untuk beli moderm baru .


hehe , akhirnya hari nie baru dapat !


yeayhhhh !





terima kasih Allah ....



3 hari lepas ada buat perkampungan ilmu kat sekolah ,


pergi pun sebab nak makan free je , bayar 10 hingget taw !


hari isnin makan nasi goreng + telur

hari selasa makan nasi lemak + telur

hari rabu special sikit makan nasi putih dengan sambal ayam


nasib baik sedap der , kalau tak aku damn sekolah tuu !


lepas nie aku dah boleh lah komen komen kat blog member aku and update .


tak de lah termimpi mimpi lagi ...


kbye guys , nak chaw sebab jap lagi cerita Friday I'm In love kat TV9 .


tengok lah , sumpah nanti mesti korang tak nak miss !



p/s : mana yang rumah dia pakai wireless macam aku , pastikan yang plug

dicabut apabila hujan kilat melanda ye ?

nanti kesian kat mak bapak korang nak beli moderm baru , hehe .



2 comments:

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>