Daisypath Anniversary tickers

Thursday 17 May 2012

dipulau oleh bff sendiri :(



assalamualaikum :)


hey you all , still boleh happy walau pun mood hari nie sedih , feeling pulak

kecewa .

hari nie hari yang paling malang kot bagi aku , dah lew kena pulau bff sendiri ,

cakap pun buat tak layan je ,

aku nie bukan tiang lah

first , aku tahu lah yang memang salah aku . Salah nye sebab aku tak datang

semalam sempena hari guru tuu .

Tapi aku dah bagi tahu dorang awal awal ,

Aku ingat kan yang bff aku tuu gurau gurau dengan aku , dia kata

kalau aku tak datang , dia nak ngajuk dengan aku .

mane tak nye selama nie dia gurau macam tuu , that's why lah aku

tak amek port sangat .

rupe rupe nye dia betul betul lah , serious aku tak sangke .

malam tadi aku call dorang banyak kali tapi sorang pun tak angkat .

aku just nak minta maaf ,

text pun tak reply , reply pun macam nak tak nak . Marah marah pulak tuu .

Aku dekat rumah hanya mampu berdoa supaya esok tak de bnde yang

tak diingini berlaku ,

tapi malang , tekaan aku 100% salah !

pagi tadi kat kantin , macam biasa lah sebelum naik kelas memang buat revision

sikit kat kantin .

selalu nye sebelum pukul 7.30 dia dah datang kat kantin and kita orang

sama sama naik kelas ,

tapi hari nie tak pun , hati aku hancur and kecik hati sikit lah .

tapi aku tak kisah sangat :)

tapi tak pe lah , at least tak lama tuu dorang datang walau pun late sikit .

yang paling aku tak suka tuu masing masing buat muka dengan aku ,

terperanjat beruk aku , tapi buat buat relax .

* cover lettew

ater that bila dah sampai kat kelas , aku try panggil nama dia .

yelaa aku tahu salah aku .

aku panggil nama dia agak kuat , tak kan lah dia tak dengar .

dalam hati aku cakap macam tuu lah .

then aku tak puas hati nie , aku pergi kat tempat dia tanya dekat dia

kenape tak angkat call aku semalam ?

text pun macam nak tak nak ,

dengan muka yang agak tak de perasaan dia boleh buat buat tak dengar .

sumpah aku kecik hati ,

memang feeling aku masa tuu macam nak menangis .

tapi aku tahan kan sebab tak nak orang tahu .

* malu lettew ^^

start dari tuu sampai lah balik sekolah tadi aku tak bertegur dengan dia .

aku memang nak tegur dia , tapi takut dia buat tak layan dekat aku ,

nanti orang kata aku nie macam  ss .

sumpah aku rindu kat dia , aku nak cerita macam macam kat dia nie ,

nak gossip gossip dengan dia , study sama sama dngan dia .

macam macam lagi lah ,

rindu nyerr !

tapi tak sangka pulak benda yang aku tak nak nie boleh berlaku .

mesti ada yang hasut ,  haha !

* teraseke ?


dah dah stop bad story , tadi aku baru je habis buat math 2 and agama 1 .

yippe akhir nya selesai jugak math , hilang sikit beban di kepala . Haha .

kay laa nak tidur jap , sakit kepala sebab banyak perah otak kat sekolah tadi .


doa kan lah aku cepat cepat baik dengan bff aku tuu , aminnnn !



miss laughing with you sayang <3




kbyeeeee , thanks for reading luahan hati aku yang meraban nie .




1 comment:

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>