Daisypath Anniversary tickers

Friday 18 May 2012

hey ! Kite dah baik dah :D

assalamualaikum :)


hey , hari nie aku dekat sekolah happy sangat sangat .

mane tak nye , aku dah okeyy dah dengan bff aku . Seronok giler der .

sumpah macam hape je , kelakar pun ada jugak .

aku sengaja je tak nak mention kan nama dorang sebab tak nak dorang malu .

kononye ,

Semalam petang lepas aku update blog , aku ingat kan nak text bff aku.

nak bagi tahu lah dia kenapa dia buat aku macam tuu .

then , tak sempat sebab sakit kepala melanda and apelagi ...

bedebusssshhh ! *tidur lew

malam tuu tak silap aku dia text aku !

haha , macam tak caya je .

aku baik dengan bff aku nie melalui fon je , texting and ada lah feeling

feeling sikit .


pagi tadi masa kat dalam kelas , time tuu tengah study sejarah sikit untuk

last nye . Aku pergi dekat tempat dia and cakap kat dia yang aku miss

giler giler kat dia !

aku hug dia macam orang giler , sumpah rindu walau pun just 1 hari je kot 

tak bertegur .

hati aku senang yang .. perrggh teramat sngatsangat !

nak buat sejarah pun hati senang je .

bila dah settle sorang , tinggal lagi sorang . Time exam , puas aku fikir

macam mane nak minta maaf and buat dia happy ?

idea dan ilham datang secepat mungkin .

nak tahu cara apa yang aku buat ?

masa tengah examnie , aku koyak kan kertas . Sikit je , then kat belakang tuu

aku tulis macam nie , dengan menggunakan tulisan terbalik .

" farah kite minta maaf nie , awak jangan lah marah lagi :D

nanti cepat tua :) "


after that when exam habis je , kelas a little bit messy sebab masing masing

keluar angkat beg ,

aku dengan pantas nye letak kan kertas tuu kat bawah biskut yang aku

bawak .

haha ! sumpah kelakar , aku nie mana le tahu nak pujuk orang bagai .

Even syahmi pun aku tengah banyak belajar nie .

Tapi macam dah okeyy bab pujuk memujuk .


The end of our friendship story , kite orang dah gelak sakan macam dulu

balik ! Yippiyyyy !


Terima kasih Allah..



pasal exam pulak , hari paper dua dua sejarah yang aku tak minat dari form 1 .



macam GAGAL jee , oppss teettttt !



mampus kau ieqa ! Pak rashid kalau tahu anak dia macam nie ,

masak kari aku .


hey , kite dah ada orang yang rajin baca blog kite taw , jangan jealous .


sebab kadang kadang kite pun baca blog dorang jugakk .

Member aku jugakk lah , haha !

nah nie blog depa , gi sat tengok and follow taw .

wani and nawa

click je , kbyeeee .

ready for tuition stuff , esok !

nak mandi .


* siapbagitahu :P

No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>