Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 16 May 2012

lagi 3 paper settle :D

assalamualaikum :)


hai peeps , tadi mase exam kat sekolah settle 3 paper . Bi 1dan 2 , math 1 .

Bi buat masa sekarang nie senang lah , macam berlagak je . Tapi math ....

soalan matrik memang boleh jawab tapi ada half tuu aku hentam , hehe !

yelaaa , mana tak nya kepala otak dah pening wooo .

hari nie kite relax relax jap , esok tak de paper sebab sambut hari guru .

balik pun not bad lah awal jugak , pukul 12.40 . Pengetua baru nie best sikit .

sporting pun ye gak .

sayang lah kat pengetua , * gurau

aku nie macam yeye bagai sayang pengetua lah hape lah tapi esok bukan

pergi sekolah pun . Memulau je keje . Tetibe tadi kemalasan melanda .

nak duduk rumah and tidur puas puas , yeayhhh !

memandangkan esok hari guru , aku pun nak wish gak kat cikgu yang pernah

ajar aku dari aku form 1 sampai lah form 5 nie .

Nak sebut sebijik sebjik memang lupa , cikgu pun berbagai bagai .

nie aku wish kat cikgu yang aku still ingat jela nama dia .

walau pun aku tahu yang cikgu tuu tak kan pernah tahu yang aku wish dia kat

online diary aku nie . :)

now start !

to : cikgu rohana , zuraini , siti salwa , han , azlyn , ust wan chik , ust zahari

awang , zahari japar , ust fadzlee ,

izwana , azlah

dan lain lain . * give up nak pikir nama cikgu

saya sayangg cikgu cikgu saya ! * terharu

kay that's all for today ,

kbyeeee !

No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>