Daisypath Anniversary tickers

Saturday 28 July 2012

kasut ? siap !

assalamulaikum :)




akhirnya kerja kursus aku siap jugak . Ingat senang ke nak siap kan , makan

bebulan taw .

Banyak masa aku hilang sebab kerja kursus seni tuu .


kadang kadang sampai tak buat hw lain asyik mengadap benda tuu je .


yang foolio lain , nak siap kan kasut pun lain .


hari tuu last minit dah nak kena hantar nie , 2 hari aku tidur lambat .


sampai pukul 2 pagi .


Pastu bila hantar kat cikgu , ada je yang tak kena sampai kena buka


balik benda binding tuu .


cikgu cakap " awak nak dapat A kan ? So dengar cakap cikgu ye ."


nasib baik nak dapat A nye pasal ,


kalau tak aku buat cincai je , janji hantar .


Tapi aku tak boleh buat macam tuu sebab baba aku awal awal dah sound


" kak long kalau tak dapat A dalam subjek seni siap !


Penat je hantar sampai kelas art . Tak dapat A+ pun janji nak A


Tak na A- "


stresss wooo ,tinggi nya harapan baba aku .


mybe sebab aku anak first kot .




tapi aku mmg dah target A+ pun , sebab nanti alau ada rezeki aku nak


amek course seni .


Nanti boleh jadi cikgu seni ..


pastu aku nak mintak luar melaka . haha !


Biar semua orang rindu kat aku .



wahhhh ! Bestnyaaaa kalau ada ramai orang rindu kat kite ....



Semalam kecoh gila cakap pasal PLKN .


Balik sekolah je aku terus ckeck .


hati dup dap dup dap .....



" Maaf ! Anda tidak terpilih untuk ke PLKN bagi sesi 10/2013 "



selamat ,,.....




tapi aku tak boleh happy sangat sebab takut bagi sesi 2 nanti


tak pasal pasal nama aku naik .


Kawan aku roudah dapat ..



Kesian dia . Dia tak nak sebenar nya tuu .


Syahmi pun tak dapat jugak , samalah macam aku . haha !



kepada siapa yang dapat tuu , tabah kan lah hati mu .


hari nie dah masuk 8 hari berpuasa . Alhamdulillah aku setakat nie genap .


tak tau pulak kalau tengah nanti terpleottt !


Malas nak ganti , kan best kalau perempuan pun dapat


puasa full .




No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>