Daisypath Anniversary tickers

Monday 17 September 2012

saya maluuu ~

assalamualaikum :)




perempuan mesti lah ada sifat malu kan ? kalau tak de tuu dah kes berat tuu ,


aku paling tak suka kalau orang tuu ajak aku pergi rumah dia tapi tak 


secara detail , i mean ajak lah betul betul . 

nie ajak macam bagi tahu je .


yang aku nie pulak blurr gile , sebab aku sendiri tak tahu yang syahmi 



ajak aku pergi rumah dia open house . Sebab cara dia bagi tahu tuu 


macam lain and dia tak sebut pun macam nie " datang lah rumah "


so yang blurr nie pun tak tahu lah , pastu nak marah pule .


aku lebih suka cakap cara detail , please syg next time ckp detail ye ?


confirm i mari , hehe ...



saya malu nak bagi tahu awak , so saya bagi tahu kat blog saya je .


boleh kan ? 


next time nak saya datang rumah awak bagi tahu detail or 


terang terangan taw ..


satu kampung  saya bawak , haha .


iloveyouuu MS <3





nie gambar masa jalan raya and beraya ...


see you next time syawall !!

1 comment:

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>