Daisypath Anniversary tickers

Saturday 29 September 2012

saje saje ✿

assalamualaikum :)




wahhh kemain lama lagi aku tak update blog , almaklumlah sejak dah


jadi calon spm nie kan . Buzy sikit .


sebenarnya aku pun tak tah nak update ape .


tapi tadi hati tergerak nak update , siap meronta ronta bagai .


hampeh betul lah .


hari nie rase mcm boring je , mana tak nya . boyfriend kat cameron ,


awek kat melaka .


mula mula memang rase sunyi and sedih tapi bila 



angah aku and cousin aku dtang dari KL , terus semangat aku naik .


takde lah sampai tak lalu nak makan and belajar bagai kan ?


haha . Nak nak angah aku tadi datang bawak aska dia .



comel and meriah gila rumah aku .


hew hew ~



khamis lepas sekolah aku ada buat solat hajat for pmr , spm and stpm 


students .


so aku , baba , adik aku yang nak amek pmr nnti and adik aku yang 


baru lepas upsr ikut .


saja nak meramai kan , ustaz kata kalau lai ramai yang join ,


lagi mustajab doa kita .


alhamdulillah semua nya berjalan dengan lancar .


aku siap dapat usha syahmi masa tuu , hekhek !


dia pakai baju melayu warna biru . handsome ~


tapi sadly dia tak nampak aku sebab sesak sangat masa nak keluar tuu .




hehe nasib baik aku jumpa gambar nie kat facebook cikgu aku .


haha , muka dia masa nie quite serious ? 


You rindu I ea ? hha , tkpe  I dah tahu dah .


tetiba miss you dah pulakk . 


haish cepat lah balik melaka . isnin dah sekolah dah .


Spm pun dah nak dekat dah .


masa hari khamis tuu jugak ayah dia dapat call 


yang mengatakan layak pergi haji tahun nie , kemain seronok lagi .


alhamdulillah , pasnie dah kena pandai jage dri sendiri .


kesian lah pulak .


pape hal pun aku doa kan perjalanan ibu and ayah dia selamat pergi dan 


balik . Aminnn !







* spm semakin menghampiri ku , doa kan kejayaan ku .

No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>