Daisypath Anniversary tickers

Saturday 11 August 2012

rindu wan :'(

assalamualaikum :)



pejam celik pejam celik dah nak raya kan ?

minggu depan dah raya , hurrmm sedih pun ada . Tak tahu kenpa .

baju raya dah beli ?




aku dah , tema for this year hitam . Orang kata hitam itu menawan .


setakat nie aku punya settle , adik aku pun , mak aku baru half , baba aku pun


half , yang tak de sangat adik lelaki aku .


mak aku rase nak cari last minit kot , tak jumpa nanti padan muka .


suruh beli awal awal tak mau .


family aku tak pernah g tempah baju , selalu nya kiteorang akan beli .


mak aku cakap kalau tempah lambat pastu harga pun lebih kurang je 


dengan beli , baik beli . Terus dapat pastu bleh peluk puas puas .


nie semua ikot pendapat masing masing lah yer .


tahun nie raya dah tak best lagi , raya aku start dah tak best since tahun 


lepas sbb nenek aku dah tak de .


sedara yang jauh pun dah tak dapat jumpa lagi .


sebab dulu dorang balik melaka sbb nenek aku ada , skang nenek aku dah 


tak de buat ape nak balik lagi . kan ?


miss them so much ...


tapi aku lagi rindu kat nenek aku , last aku pergi kubur dia masa 


raya korban hari tuu . Hah , lama kan ?


aku ada jugak lah ajak mak aku tapi dia pun kadang buzy .


sabtu pun kerja , kalau mak aku ta keje aku pulak tusyen bagai .


adik aku semua tusyen , 


mesti nenek aku kecik hati kan ?


rindu nye kat nenek aku , 


kite orang adalah cucu yang paling rapat dengan dia . Banyak kenangan 

dengan dia .


susah nak lupa kan dia ,


even dah setahun lebih dia pergi aku still rindu kan dia .


selalu jgak menangis , even skang nga type pun sebak .

dulu masa dia ada balik sekolah je ada yang sambut ,

bagi kite orang makan , belanja kite orang .


haishh , macam macam lah .


'' ieqa rindu wan ''



1 comment:

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>