Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 21 August 2012

selamat hari raya !

assalamualaikum :D



eh , hari nie dah masuk raya ketiga kan ? aku nak ucap kan selamat 


hari raya . Maaf zahir dan batin .


Tadi bukak facebook adik , hmmm semua masuk kan gambar 


raya masing masing . 


seronok nya raya dorang kan ?


tapi aku rase raya aku pun apa kurang nye ..


tahun nie better than last year . Alhadulillah :)


duit raya pun tak urang hebat nya . 


banyak weyhhh ! 


Tak padan dengan '' tua '' . hehe !


thanks pak ngah sebab banyak kan duit raya ieqa tahun nie ...



pak ngah kate sebab aku dah besar , thats why kena banyak ! 


tuu pun depends kat orang tuu lah .. *hattuiih*



nak tengok tak pic raya ieqa ? *angguk kepala cepat*


lets seee darling ,,,



otw pergi beraya rumah sedara kat kampung jugak .





pastu pergi kubur pulak , kesian baba tonggek pulak , haha .



nampak tak aku ? *control ayu*



mak kite pun vogue taw !



family aku , hitam itu kan menawan :)


sepupu side baba .. besar and ramai .



beratur nak amek duit raya , adat family .. tiap tiap tahun macam nie .


aku pun beratur jugak taw , walaupun dah 'tua' . hehe . 

*duckface everywhere*



panjang nye beratur !





alamak ai , ternyebok pulak kat situ , kihkih !


tuu je kot , 


sebenar nya ada banyak !

nak private sikit , so upload sikit je .


thanks for coming and watching ~


see you next time on my trial exam ...


wish me luck babeyh !



*kiss sikit*

No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>