Daisypath Anniversary tickers

Monday 15 October 2012

selesai suda kau dik ...

assalamualaikum :)






akhirnya adik adik aku dua ekor dah pun habis kan peperangan mereka .



aku ? Erm lambat lagi ! *haktuihh*




lambat ape ke bende nye , lagi berapa minggu je lagi lah ieqa !!!



wooo ye aku tahu , sebab tuu lah sekarang nie aku dah macam rajin sikit 



lah beljar or buat homework , kan kan ?



jelez gila dengan adik aku , hishhh !



takpe siap kau , nanti turn aku pulak menganjing puas puas .




well macam biasa jakgi kena iron bju skola ,



siap kan homework yang cikgu bagi tadi sebab esok dia nak check .



then texting dengan muhammmad syahmi sampai tertidooo .



tapi sebelum tuu tengok tb dulu , hhaha .



ADAM HAWA , setakat nie tak pernah missed even dah baca 



novel tuu .


cite dia semakin sweet , auuuwmmm !




kay lah nak gurau dengan baba sebab dia pergi kursus askar .


for two weeks ...



nie dia balik kejap . Haha tetiba rase rindu pulak ,



semakin gelap baba aku . Dah macam keling dah .



elok elok dulu putih macam cina .



kay chaww nak iron baju ...





spm semakin menghampiri , inilah masa depan ku .





No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>