Daisypath Anniversary tickers

Saturday 10 November 2012

Saya Team SPM 2012

assalamualaikum :)



wahh tak sangka aku dah amik spm hari isnin hari tuu .


dah 9 peyypersss aku amik and lagi 9 peyyperss to go .


alhamdulillah semua nya berjalan dengan lancar , cuma sejarah agak 


susah dan bukan aku je yang mengeluh benda yang sama tapi kawan 


kawan aku pun mengeluh jugak , takpe dah ketentuan Allah kan ?



serious masa malam nak amik paper bm tuu aku tak boleh tidur .


rasa takut nak amik exam lah , nk melalak tetibe lah , jantung nie hah 


macam nak mintak melompat lompat . haish macam macam lagi lah  .


lepastu hari hari yang seterus nya mcam dah okeyy sikit .


now cuti exam seminggu sebab nak bagi laluan kat deepavali .


Lepas naik cuti tuu exam balik tapi banyak skip day .


arrgghh cuti ni pun tak boleh bersantai sangat sebab


paper agama dah sedia menanti untuk dijawab .


hewhew , takut nye .


aku harap sangat result aku better than pmr .


aminnnn ...




that's all for today sebab jakgi nak tengok x-factor . heee ~


btw , tarikh hari ni cun kan ? 

10/11/12



No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>