Daisypath Anniversary tickers

Friday 30 November 2012

saya rindu awak , tak pelik pun

assalamualaikum :)







serious rindu awak . Tapi tak pelik pun .


dah biasa dah kan kan ? Last kita jumpa masa kat sekolah , that day ada


exam science , 21/11/12 hari rabu 


i still remember . Tu pun jumpa kejap je , kat susur gajah tuu hah .


tapi syukur je dari tak jumpa langsung .


start from that day untill now tak jumpa jumpa .


kalau nak jumpa sngat pun tunggu lah paper minggu depan .


i think tuu last ever jumpa dia , and tengok dia pakai baju sekolah 


bagai . Arrrggghhhhh .


Kalau dulu hari hari jumpa kat luar , best that time , rindu pulak haih .


okeyy lah nanti i dah ada lesen i rempit lah pergi rumah you nak jumpa you .


hahhah LOL


ppastu kita boleh jadi cmnie ... secara sah okeyy ?


sweet woooo


okeyy semalam aku dah habis kan paper ert and seni .


seni memang terbaik !


aku skor A+ for subject tuu , weeehaaa .


orang lain dah merdeka sakan aku yang amek ekonomi asas nie still 


exam lagi , minggu depan last !


pastu yeayhh merdeka *flag*


budak budak sastera semalam menganjing betul .


siap kay motor dorang letak number plat habis spm lah , spm lah .


kay serious aku jeles .


tak pe nanti kau merdeka jugak sabar je .



and one exciting thing is lepas spm nanti aku ada date dengan lesen !  Yeayh



aku habis 6/12 hari khamis petang pukul 4


date dngan lesen hari sabtu pagi , weeeee


okeyy semua tuu my dad uruskan , cun tak ?



semoga tak gagal sebab duit pun melambung wooo




pasal keje ermmmmm don't know yet , kalau ada keje je lahh .


kt rumah pun macam hapee je melanguk pastu makan pastu guling guling


satu rumah .



BOSAN !



arrrghhh tak sabar nak free from sijil pelajaran malaysia .






wish me luck and have a good result yaa ! 

*thumbs up*






saya rindu awak muhammad syahmi <3
















No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>