Daisypath Anniversary tickers

Thursday 12 December 2013

Nothing but here i'm strong to face it

Sakitnya hati bila orang yang kita sayang dah berubah,


kenapa berubah? Sebab apa? Hmm


Tu aku taktahu.


Tapi yang asti dia berubah dari segi pujuk aku, call aku text aku.


Bab pujuk now dia ah tak se expert dulu, pujuk pun balim balik guna


ayat yang sama then macam nak taknak.



Call pulak dia dah tak selalu call aku macam dulu. Call pun sebab aku suruh


pastu bila cakap macam dah tak sesweet dulu. Hmm


Kalau text pulak ayat pendek pendek then dah tak sekerap dulu.



Peh pathetic nya siaaa life aku,



Kenapa syahmi kena berubah? Kenapa?



Now his like willing to do anything that his friend asked or told do.


Idk hmm tapi yang pasti aku nak dia macam dlu balik.



Seorang yang selalu nak bergurau dengan aku macam nak mampus.



Call aku in middle of night sebab rindu and tak boleh tidur.



Nak tuu semua pls hm okay malas nak tarok pape lagi sebab nanti kang 


cam nak nangis. Fuck bodoh.


Thanks jugak sebab tak wish kat aku sempena anniversary kita, 


maybe susah kot.



Patutlah semalam dia kata taknak cakap cenggitu, sumpah


aku ingat dia memain hmm takpelah


Lepas ni aku tak suruh kau wish back kat aku. Ye aku gurau



je semalam. 





Takpe






Aku okay .










Yeee okayyy.

No comments:

Post a Comment

"http://i947.photobucket.com/albums/ad318/hannacrazee/Decorated%20images/go5.png"/> 'http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/go5.png'/>